• Dit evenement is voorbij.

Het Grote Sinterklaasfeest! (Dance Centre Nijkerk)

30 november 2019 13:00 - 15:30

Evenement Navigatie

Klik op de foto en geef je op!!!

Sinterklaas komt weer naar Nederland en komt dit jaar ook naar ons! Hij kan niet wachten om alle kids van Dance Centre Amersfoort, Nijkerk & Soest te zien!

Voordat de Sint en z’n pieten komen gaan we een echte pietendans aanleren die we daarna kunnen laten zien aan Sint en de Pieten! Ik denk dat Sinterklaas ook een cadeautje meeneemt voor alle dans kids die mee doen 🙂 Het wordt één groot feest!
Deze dag is inclusief een glaasje limonade, wat lekkers en een cadeautje. Het is echt een kinderfeestje dus alleen de kids mogen naar binnen 😉

Iedereen vanaf 4 jaar en ouder is welkom, nodig je vriendjes/vriendinnetjes uit want het is voor leden en niet leden en natuurlijk mogen jullie ook als piet of sint verkleed komen!

* Zaterdag 30 november 13:00-15:30 uur
* Locatie: Dance Centre Nijkerk
* Voor leden en niet leden
* €7,50 p.p.