Dance Centre Nijkerk (DCN)

Dance Centre Nijkerk (DCN), de dansstudio van Nijkerk waar gezelligheid en passie voor dans hoog in het vaandel staan!

Dance Centre Nijkerk is gestart per januari 2019 en is gevestigd in de mooie locatie van Wallz Nijkerk gevestigd op de Wallerstraat 127. Voor/na of tijdens de lessen kunt u als ouder bij ons terecht voor een kopje koffie, thee of fris in onze gezellige lounge.
Vraag vrijblijvend een PROEFLES aan en ervaar het plezier en de passie voor dans tijdens onze lessen!

Dance Centre Nijkerk is het zusje van Dance Centre Amersfoort en maakt deel uit van een professionele dansstudio met diverse dansdisciplines. in alle levels en fitness-/dance groepslessen. Of je nu jong of oud bent, beginner of gevorderd, iedereen is van harte welkom bij onze gezellige dansstudio! (info@dancecentreamersfoort.nl – Tel: 033-711 52 69 (telefonisch beperkt bereikbaar)