Wallz App en Portaal

Wanneer je een danscursus, workshop of dansavond bij Wallz wil boeken gaat dat makkelijk online. Om wat meer uitleg te geven over dit online systeem (Trainin) leggen wij hieronder een aantal dingen uit.

Via deze link kom je in ons portaal https://wallznijkerk.trainin.app

In dit portaal kun je (als bestaand lid) inloggen. Je zal naar je eigen klant-omgeving gaan. Hier is het mogelijk om o.a. boekingen te doen/wijzigen, producten te kopen, facturen te downloaden of berichten te versturen.

Wanneer je op je smartphone of tablet naar de link van de klant-omgeving gaat, namelijk https://wallznijkerk.trainin.app, dan krijg je de mogelijkheid om de app op te slaan. De app kan niet worden gedownload via Google Play of de App Store.

Android
IOS installatie
Wallz app en portaal
Account aanmaken

Je kunt via de app alleen via Home naar Profiel gaan, via desktop kun je naar Profiel gaan door rechtsboven op je naam te klikken. Je kunt de volgende gegevens instellen bij je Profiel:

• Profielinformatie: je kunt je profielinformatie wijzigen, zoals naam, foto en privacy
  • Persoonlijke gegevens: je kunt je persoonlijke gegevens invullen of wijzigen zoals adres, email-adres, telefoonnummer, bedrijfsgegevens, geslacht en geboortedatum
  • Wachtwoord: je kunt je wachtwoord veranderen
  • Taal: je kunt de taal instellen van de app, portaal en e-mail notificaties
  • Notificaties: je kunt bepalen welke e-mail notificaties je wilt ontvangen
  • Nieuwsbrief: je kunt bepalen of je de nieuwsbrief van Wallz wilt ontvangen
  • Danspartner/familielid: je kunt een familielid toevoegen aan je profiel. Het is dan ook mogelijk om voor dit familielid een product te kopen. Wanneer een familielid een eigen account in Trainin wil.Is dit alleen mogelijk met een “eigen” e-mailadres.
  • Sync agenda: je kunt je boekingen synchroniseren met je eigen agenda. Op desktop & iOS kan dat direct. Op Android kun je de link kopiëren en zelf toevoegen aan je agenda, echter raden we aan om in dit geval de agenda te synchroniseren op je desktop zodat automatisch de boekingen ook worden toegevoegd aan je agenda op je smartphone.