Wallz Wallerstraat 127, Nijkerk, Nederland

Vrij dansen in de mooiste zaal in de omgeving! Kom stijldansen bij Wallz. Van 20.30 tot 23.30 uur afwisselende muziek voor een gezellig avondje uit. Bent u lid van Wallz, betaald u geen € 5,- maar slechts € 3,- per persoon.

€5

Het Grote Sinterklaasfeest! (Dance Centre Nijkerk)

Wallz Wallerstraat 127, Nijkerk, Nederland

Klik op de foto en geef je op!!! Sinterklaas komt weer naar Nederland en komt dit jaar ook naar ons! Hij kan niet wachten om alle kids van Dance Centre Amersfoort, Nijkerk & Soest te zien!​ Voordat de Sint en z'n pieten komen gaan we een echte pietendans aanleren die we daarna kunnen laten zien

€7,50

Wallz Wallerstraat 127, Nijkerk, Nederland

Vrij dansen in de mooiste zaal van de omgeving! Kom stijldansen bij Wallz. Van 20.30 (de lounge is om 20.15 open) tot 23.30 uur afwisselende muziek voor een gezellig avondje uit. Bent u lid van Wallz, betaald u geen € 5,- maar slechts € 3,- per persoon.

Kerstbal 2019

Wallz Wallerstraat 127, Nijkerk, Nederland

DE KAARTEN VOOR ONS KERSTBAL ZIJN UITVERKOCHT!! Kerstbal !!! Save the date, voor een sfeervolle dansavond. X-mas @Wallz, een avond in kerststijl met bijpassende hapjes! Prijs per persoon € 17,50 Galakleding is gewenst, niet verplicht. Spijkerkleding is niet toegestaan. Kaarten zijn vanaf november verkrijgbaar voor leden. Vanaf december verkrijgbaar voor niet-leden.

€17,50

Workshop Breakdance

Wallz Wallerstraat 127, Nijkerk, Nederland

Workshop Breakdance door Justin Stomp van 10.00 tot 12.00 uur. Voor jongens en meisjes van 5 t/m 12 jaar.

€7,50

Vrijdansen

Wallz Wallerstraat 127, Nijkerk, Nederland

Voor het vrijdansen op zaterdag blijft het verplicht om van te voren te reserveren en hierbij de regels van het RIVM te volgen. Vrij dansen in de mooiste zaal van de omgeving! Kom stijldansen bij Wallz. Van 21.00 (de lounge is om 20.45 open) tot 24.00 uur afwisselende muziek voor een gezellig avondje uit. Bent